the impossible

igår var jag och Trine och såg filmen the Impossible som handlar om Tsunamin i Thiland år 2004. den är baserad på en amerikask familj och jag kan säga att ni MÅSTE se den, såg att den har biopremiär i Sverige 8 mars. varning dock, jag stortjöt i princip igenom hela filmen, så det är ingen film man går och ser det är en upplevelse. men det är verkligen ett måste, helt sjukt bra gjord. jag har ju läst och sett miljoner klipp om tsunamin men att se den som en film och se alla detaljer och exakt hur det var, var så himla annorlunda. det är verkligen helt sjukt. så alla ni som läser detta nu gå och SE DEN!
 
är ju själv hemma denna helgen också, från i fredags tills imorgon kväll så har det så lugnt och skönt här hemma.
har gymmat och varit med Trine, sitter just nu och skypar med mamma.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0