Niagara fallen

bättre sent än aldrig...
min dator fick ju för sig att sluta fungera igen och igår skulle jag sätta på och testa den för att se om den fungerade och till min glädje gjorde den det.
 
så här kommer massa bilder från när jag var i Ontario, Canada (Niagara fallen) i slutet av september
 
 
 
de amerikanska fallen
 
amerikanska fallen närmast och de kanadensiska fallen längre bort
 
amerikanska fallen upplyst på kvällen med massvis med fina fyrverkerier
 
under båtturen "maid of the mist" som åker ända ut till fallen, snacka om att man blev blöt.
 
det var riktigt fint väder under helgen vi var där-
 
resten av bilderna kommer upp imorgon :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0