Hawaii

då åkte Sara hem idag, efter våran underbara semester tillsammans. hon kom förra fredagen då vi hade fredag till söndag här i new York, så jag kunde visa henne mitt underbara NY. sedan i måndags morse så åkte vi till Hawaii, rättare sagt Honolulu. och vi kom hem därifrån igår morse. vilket paradis det var. så himla sjukt fint, vi bodde 1 minut gång från Waikiki beach. vi har haft en helt fantastiskt bra vecka på alla sätt och vis.
 
jag kommer lägga upp MASSVIS med bilder och skriva bildtexter under bilderna, blir lättast så, har som sagt nästan 100 bilder jag vill visa, så kommer lägga upp några varje dag i någon vecka framöver. titta och njut!
 
välkomnandet på Honolulus flygplats, äntligen var vi där efter 12 timmars flygresa, med en mellanlandning i Los Angeles
 
när vi kom fram och hade ätit så gick vi till stranden, vi hann ligga i ca 2 timmar innan solen gick ned. solnedgången är vid 18.30 och den tar ca 5 min, så det går så sjukt snabbt, men har fått några fina bilder.
 
 
våran älskade Waikiki beach
 
från ett annat håll
 
på andra sidan muren fortsätter stranden en bit till, men vi låg aldrig på denna sidan, men där i bakgrunden ser ni vulkanen Diamond Head, som vi klättrade upp ända till toppen på (men mer om det en annan dag)
 
lite mer in zoomad bild
 
tagen åt andra hållet, där ser ni muren, älskade den, kände mig säker där inne, behövde inte vara rädd för hajar, haha.
 
 
jag och Diamond Head i bakgrunden
 
som sagt jag kommer lägga upp massvis med bilder varje dag, så kolla in här och njuuuuut av bilderna från min underbara semester.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0