Jack Reacher

 
igår var det back to old routines när det kommer till movietuesdays. vi såg Jack Reacher och jag kan bara säga shit vilken bra film. Tom Cruise i huvudrollen och när han gör actionfilmer brukar det bli bra. jag verkigen älskade filmen. absolut fullpott från mig. så har ni chansen gå och se den!
 
annars då...jo normal arbetsvecka så allt rullar på. tiden går som vanligt snabbt och kylan börjar sakta med säkert försvinna (kyla här är lika med -1). så våren är väl snart här, hihi.
 
nu börjar gala säsongen, vilket jag ser mycket fram emot, vi har många bra galor framöver. först ut ikväll är peoples choise awards. ska absolut kolla. får se om jag loggar in här i en av pauserna och säger något om den.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0