goodbye

 
igår så var jag inne i city på en hejdå middag för Jennifer som åker tillbaka hem till Sverige på tisdag, det är verkligen helt sjukt att det redan har gått över ett år sedan vi träffades första gången på Arlanda. Isabelle var också med så passade på att säga hejdå till henne också, hon åker hem nästnästa vecka. vi var 9 tjejer som åt på en restaurang nere i soho, jättetrevligt var det, efteråt så vandrade vi alla upp till Grand Central Station, där dom skulle ta tåget hem, jag och Isabelle bestämde oss för att gå till forever 21 på time square, köpte ett jättefint armband. sen sa vi också hejdå och hon gick tillbaka till Grand Central oh jag ner till Penn Station.
kom hem kl 00 och då fastnade jag för filmen think like a man som gick på tvn, så rolig/bra film.
 
nu har jag precis skypat med mamma och pappa och ska se om någon annan vill skypa, har inga planer förräns kl 5 och är ju fortfarande själv i huset.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0