oscarsgalan

okej sådär lite efter är jag, men såg inte röda matten och galan förräns igår. var ju på Knicks matchen när galan var så spelade in den. först och främst, vi fick en oscar. helt underbart! sen tyckte jag att Seth Macfarlane gjorde ett bra jobb som host men det där med klänningarna. ja vad ska jag säga, ett ord kanske besvikelse. hade förväntat mig så himla mycket mer, många körde på safe och det var riktigt tråkigt. vi snackar ju liksom om den störta röda mattan händelsen på hela året, klart man förväntar sig mer då.
men i alla fall. det fanns 2 st som var helt amazing i sina klänningar och det var oscarsvinnaren Jennifer Lawrence och Charlize Theron. det var även 2 st som tog ut svängarna och vågade och det var Naomi Watts och Amanda Seyfried. annars var det bara booooring klänningar.
 
 
Jennifer Lawrence i Dior Haute Couture
 
 
Charlize Theron i Dior Couture
 
 
Naomi Watts i Armani Privé
 
 
Amanda Seyfried i Alexander Mcqueen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0