new york rangers - tampa bay lightning

 
igår hade jag som sagt skola från 10-5 och efter den så var det dags för min första Rangers match, som jag längtat! såklart vann Rangers, 5-1. en riktigt bra match med en strålande Henke i mål. Carl Hagelin gjorde också mål. man kan vara stolt svensk. och guuud vad jag har saknat att gå på hockey, nästan så jag funderar på att köpa säsongskort till färjestad när jag konmer hem. att gå och se på ishockey är verkligen bland det bästa som finns. sådan stämning så det är inte sant. några kändisar var på matchen igår bland annat bästa Liam Neeson, Gavin Degraw och en New York Knicks spelare. får se när nästa match blir, förhoppningsvis slutspel i stanley cup.
 
låter bilderna tala för sig själva:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0