läxtajm

det var inte så farligt ändå som nyheterna/tidningarna hade skrivit. i alla fall inte här ute på Long Island. det snöade och blåste ju en del, men det slutade igår kväll och nu ligger det 2 dm snö. men det ska vara soligt imorgon och regna på måndag sen sol hela veckan så förhoppningsvis så försvinner det snabbt. strömmen har vi kvar tack och lov!
 
ska faktiskt ta mig en promenad ner till starbucks och möta upp Trine om en liten stund. har ju en läxa att göra tills imorgon. nu ska jag dricka upp restan av mitt kaffe, sedan göra mig iordning. ha en fortsatt trevlig lördag.
 
 
en bild från när jag, Amanda och Linnea var ute och hajkade förra vintern, lite skillnad på väder just nu.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0