Grammy Awards 2013

sådär nu har jag kollat på grammy awards + red carpet som jag spelade in pga att jag var på Rangers matchen. vilken sjukt bra gala det var. älskade Miguels uppträdande med Wiz Khalifa och Alicia Keys med Maroon 5. Rihanna och Chris Brown satt dessutom och myste och var super söta. på tal om Rihanna, jag tappade bokstavligt andan när hon anlände, OMG vilken skönhet, perfektion herself. hon hamnar utan tvekan etta på min lista över bäst klädda även detta år. hon fullkomligt strålande i sin Azzedine Alaia klänning. tvåa på min lista kommer faktiskt Taylor Swift. hon var grymt snygg i sin J.Mendel blåsa. trea kommer ingen mindre än Kelly Rowland, ojojoj vad hon bar upp den klänningen från Georges Chakra. helt helt perfekt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0