back to normal

nu är jag tillbaka. Lisa åkte hem i söndagskväll efter 10 kalla dagar. haha. vi hade det jättebra, lite tråkigt dock att hon kom när jag inte var ledig utan jobbade, men vi gjorde det bästa av situationen. vi var ute två gånger, varav en var på tordagen på Webster Halls girls night out, sjukt rolig kväll. dock var det inte lika roligt när vi kom hem 6.30 och jag började jobba 7.30, med 45 minuters sömn jobbade jag en timme innan jag slocknade och vaknade 2. hela fredagen var jag som en zombie, sjukt trött. men det var det absolut värt.
 
vi var inne i city tre gånger utöver våra partynätter, då försökte jag visa henne allt hon ville se, såsom central park, frihetsgudinnan, time square och ground zero. i söndags fick jag ta Angelos mercedes in till city och parkera på hans plats för att sen åka direkt till JFK och sen hem, myket lättare än att ta tåg hit och dit och vi fick ju mer tid i city. så jag körde bil inne i city för första gången i söndags, var lite nervös, men det hade jag verkligen inte behövt vara, gick lätt som en plätt. vi hade i alla fall 10 bra dagar och det var helt underbart att se Lisa igen efter över 1 år.
 
delar upp korten på några inlägg här kommer några
 
happy or what?! haha
 
snygga Lisa med Musse
 
tror ni jag njöt när jag åt lövbiff, pommes och bearneissås för första gången på över 1 år! MUMS
 
vi fick ett presentkort på manikyr,pedikyr och massage av Lara, helt underbart
 
instagrammade lite såklart
 
försökte ta kort på tåget, men har man olika sidor man tar kort på så går det inte att sitta fel. vi båda vill luta huvudet åt vänster, haha
 
mer bilder kommer imorgon
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0