söndag 16 september 2012

idag är det söndag och jag har absolut ingenting planerat. klockan är 12.24 och jag har redan hunnit med skype med mamma, duschat och gjort amerikanska pannkakor till frukost. nu sitter jag i sängen igen och funderar på var denna dag ska ta vägen, mina vänner är alla upptagna på annat håll med släktmiddagar osv, så jag ska ha en riktigt hemma dag idag, ska nog slänga i ungarnas tvätt, så jag slipper tvätta hela dagen imorgon. vet dock inte hur jag jobbar imorgon och på tisdag för det är röd dag här (judisk helg måndag och tisdag). ska i alla fall läsa klart vogue på sidan 723 så har inte så mycket kvar. är full med inspiration inför hösten nu, så bring me!
 
åt kinamat till middag igår så det är fullt med rester i kylskåpet, så ska nog gå ner och äta lite lunch nu innan jag forsätter min underbart sköna söndag!
 

såhär såg jag ut i vintras (ja vi hade en mild vinter i NY), och kommer fortsätta se ut så i höst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0