lite shopping

fullt upp med jobb, bio och tedrickande på kvällarna har resulterat till uteblivning bloggning dom två senaste dagarna. men nu är jag här igen. Ben har en playdate hos Duke efter skolan, så är ledig två timmar extra, riktigt skönt.
 
var på Marshalls och hittade en jättefin regnjacka, har seriöst inte ägt en regnjacka sen jag var säkert 12 år. så över 10 år utan regnjacka innebär att jag är i behov av en och är jag av behov av någonting så får jag shoppa , hihi. bra filosofi jag har. råkade ju såklart hitta en billig och fin sjal, som fick följa med också. kommer komma fantastisk bra till användning nu i höst.
 
 
regnjackan kommer från Jones New York
 
 
visst är den fin? ååå så nöjd, endast 13 dollar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0