lazy day


idag tänkte jag inte göra något speciellt, bara ha en riktigt sådan där lat dag, men tv tittande, skype och fortsätta läsa Vogues september nummer. behöver det, efter denna hård arbetsvecka känner jag. om jag känner för det, kanske det blir lite träning på det, men känner inte för det just nu ialla fall. haha.
älskar att det är massa pra repriser på tvn hela tiden så som sex and the city, one tree hill och gossip girl, det gör det så mycket lättare att ha en perfekt lazy day!
 
more pics from Miami
 
totalt kolsvart var det på kvällarna
 
jag i mitt absoluta favvolinne just nu
 
var ju såklart tvugna att besöka Miami ink.
 
inside the tattoo studio
 
Hanna, Isabelle och Jennifer,
 
Emily valde att göra sin första tatuering där


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0