guitar lession

god morgon eller god eftermiddag ni i Sverige
 
börjar som vanligt min morgon med jobb 1,5 timme, sedan frukost vid sängen, idag blev det fruktsallad bestående av blåbär, banan, melon, ananas och vindruvor istället för bagel, det känns ju lite nyttigare i alla fall, haha.
 
förra torsdagen hade Ben sin första gitarr lektion, (el gitarr), han är en liten mini rockstar som springer runt och sjunger och så hela tiden, så förra veckan signade Angelo upp Ben för gitarr lektioner, så varje torsdag kommer en kille hit till huset och ger Ben en privat lektion. det jag har att säga med detta är att jag ska vara med på lektionerna och lära mig ockå!! i helgen fick Ben sin första egna gitarr (aukustisk)och Angelo var nära på att köpa en till mig med, men jag sa nej. lite onödigt tänkte jag, så ska låna Bens när jag och han övar tillsammas. HAHA, skrattar vid bara tanken, jag och lilla mini Ben spela gitarr tillsammas. how cute?!
 
finns ju inte riktigt någon passade bild till inlägget, så här en en bild från Bahamas


Kommentarer
ma

Då vet du vad du skall göra när du kommer tillbaka till Sverige. Bli rockartist !!!

Svar: HAHA, nej inte direkt, inte riktigt my style ;)
Linda Karlsson

2012-09-14 @ 09:32:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0