bytt bloggportal

nu har jag bytt bloggportal så glöm den gamla och välkommen till min nya shoegasm.blogg.se, lite snabbare att skriva in och komma ihåg. hoppas ni gamla som följde mig på nyheter24.se/nextinfashion/shoegasm har följt med mig hit. det kommer inte bli några andra ändringar förutom att bloggen är mycket snyggare nu.
jag kommer inte att radera den andra bloggen så för nya läsare så är det bara att gå in där och kolla hur min resa till New York har varit. jag försöker föra över alla inlägg från den andra bloggen till denna, men det ser inte ut som det går, viket är jättesynd, hade gärna velat ha allt samlat, men det får gå ändå.
 
hoppas i alla fall ni hänger med mig på mina äventyr här i New York. KRAM
 
jag i Miami för en vecka sedan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0