BAHAMAS

hej på er!
 
sitter just nu ensam i huset och kollar på reprisen av VMA i brist på annat, haha. måste ju bara säga att jag dog lite när man fick se Chris Brown pussa Rihanna igår....
 
till något helt annat. när jag var i Miami för 3 veckor sedan, så tog vi ju alla en heldag till underbara Bahamas i Karibien/västindien. jag har alltid drömt om att får åka dit och nu kan jag säga att jag varit där även om det var en blixtvisit. hur fint som helst var det i alla fall. vattnet var kristallklart och det vi var Port Lucaya var det jättemysigt, med massa småbutiker och så. vi åkte bananbåt i en timme oh hann se delfiner, skeppet som är med i Pirates of the Caribbean, husen där alla miljonärer bor och hoppa av och bada mitt ute i havet. helt sjukt var det. galet roligt, älskade det jag hann se av Bahamas. båten från Miami till Grand Bahama tog 3 timmar.
 
nyanländ utanför alla mysiga små butiker
 
hela gänget
 
jag råtaggad på att få åka
 
skeppet från Pirates of the Caribbean
 
han som körde båten sa att han hade åkt förbi hajar när han gjort andra turer, kul att han säger det några minuter innan man ska hoppa i, hahaha, därför jag sitter kvar på båten
 
men jag vågade mig allt i såklart. här är vi alla 6 nöjda till tusen
 
 och lite delfin hoppning
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0