already friday

fredag idag igen då! gud så snabbt vekorna går. inte för att jag klagar, men jag hinner liksom inte med. på schemat idag står barnkalas. om 2 timmar ska jag hämta upp Ben och åka till hans kompis kalas. sen blir det jobba lite till och ikväll ska jag till Great Neck och träffa Trine. det kommer att bli en lugn helg denna helgen också.
 
igår bokade jag äntligen min andra collage kurs, måste ju ha gått klart den innan november är slut och jag kommer bli klar 18 november, så snacka om att jag har dragit ut på det, haha. kursen jag kommer läsa är om Washington D.C, så ni som följt mitt år här, vet att jag läste en om Montreal och sedan fick åka dit en helg, detta är samma, fast till Washington D.C. så det kommer att bli ett besök i huvudstaden i november.
 
nu ska jag hitta något att ha på mig (använde jeans för första gången sen april igår) så himla mycket roligare med höstkläder har så mycket mer att välja på.
 
 
åååå vad jag saknar denna underbara tröja! hade järna haft den idag, men får vänta till jag kommer hem till sverige igen :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0