Njuuuuter

Är ensam hemma i huset och det är så skönt..,inga ungar som skriker och jag kan sitta i vardagsrummet istället för mitt rum utan att bli störd, lovely. Håller på att tvätta för fullt, är inne på 4e tvätten. Så ungarnas sängkläder är rena tills dom kommer hem ikväll, Även mina. Sitter och skypar med mamma och Pappa Samtidigt som jag springer runt, Louise försvann ner på sitt rum (SÅ GÅ UPP IGEN UNGE), annars så ska jag snart färga håret och sen åka och se om jag kan hitta någon present till Ben som fyller år på fredag. Det blir en lugn och skön dag. Hade tänkt att åka till gymmet, men vet inte om jag ska göra det. Har ju varit där 5 dagar denna veckan, så detta kan få bli min avslappnade dag utan några större ansträngningar. Nu ska jag se när dom där hemma äter middag/vara social mot dom. Hör kanske sen <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0