Hurricane Sandy

vi är förberedda med mat, batterier, ved, bensin i alla 3 bilarna och jag laddar min iPad full. Vi har även alla dokument redo ifall vi måste evakuera imorgon. Jag har ju aldrig sett/varit med om en storm eller orkan tidigare, så vet ju inte vad jag har att vänta mig. Men dom säger ju att denna ska vara denna värsta på 100 år, mycket värre än orkanen Irene som var här i New York förra året. Alla skolor är inställda och både Lara och Angelo ska vara hemma från jobbet imorgon, så vi 5 inlåsta ii huset imorgon, mysigt kanske ändå.Vivi får helt enkelt vänta och se vad som händer...mitt i allt så tycker jag ändå att det är lite spännande och jag har ingen aning vad som komma skall..
 
loggar väl in här imorgon och uppdaterar om jag inte jobbar hela dagen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0