Brrrrr its cold

nu börjar det bli kallt här i New York. bara 12 grader ute just nu, usch vad kallt säger jag, på med mer kläder direkt.
 
nyss varit och hämtat jeepen på verkstaden igen men nu sitter jag i min säng och målar naglarna med en kopp rykande varmt kaffe.
 
innan jag åker och hämtar Ben och Matteo (playdate) så ska jag äntligen gå in till skomakaren och se om han kan fixa mina älsklingsboots! har dragit på det sedan mars/april någon gång, haha, men nu måste jag för kan inte gå runt i flipflopen längre...
 
har även ringt och pratat med raybans huvudkontor nu och ska skicka in mina solglasögon idag också. (den vänstra bågen är helt av sedan juli, har dragit på det också, men saknar mina favvisar)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0