Ben´s birthday

 
idag fyller Ben 5 år och imorse så gav jag honom mitt paket och det bliev genast bråk mellan bröderna för att Jack ville också ha den. (en bilbana med en loop) så det var ett riktig lyckat presentköp. då vet jag vad jag kommer leka med resten v dagen då, hahaa. jobbar även ikväll så Lara och Angelo ska ut på middag och har lovat dom en överrasking. ska ta med dom till 16handles (ett frozen yoghurt ställe) dom har aldrig varit där och glass är ju det bästa dom vet, så det ska bli kul och se om dom gillar det, med det borde dom.
 
nu ska jag fortsätta drika upp mitt kaffe och sen ska jag gå ner och rensa lite i lekrummet för allt åker ner till deet nya lekrummet idag.
 
skulle lägga upp ett videoklipp på min syster när hon sjunger/dansar happy b-day till Ben, men kan inte lägga upp videos?? så det sket dig ju.....
 
 
så skål på er och ha en superduper bra fredag, får nöja mig med att kolla på party bilder för idag blir det jobb istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0