Surprise

idag fick jag en sjukt rolig överraskning. eller snarare ett paket på posten. jag visste att mamma hade köpt sista numret av chic till mig för det hade jag bett henne göra, men att jag fick ett paket idag innehållande chic, hur myket lösgodis som helst och en missoni for lindex tröja, (såg på hemsidan när kollektionen släppe och förälskade mig i denna tröja, hade verkligen ingen som helst aning att mamma fått tag på en). jag hade inte inte riktigt räknat med det fick en smärre chock, sprang runt och dansade och skrek, hahaha, Ben frågade om och om ifall det var min livs bästa dag och jag bara fortsatte med min dans och skratt. att en sånt litet paket kan betyda så mycket visste man inte när man bodde i Sverige, men när man får saker man inte kan få tag på här (eller väldigt svårt att få tag på), då blir man glad. så jag vill tacka dig mamma igen tusen gånger om. det kommer jag leva på några dagar nu (inte godiset utan överraskningen jag fick när jag öppnade paketet). TACK <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0