lördag 24 november 2012

har precis kommit ut ur duschen och sitter i sängen och kollar på mina två nyårs outfits, som jag köpt idag, ska prova båda och den jag inte väljer ska jag lämna tillbaka.
 
igår var jag och Trine ute på middag i Great Neck sedan sov jag över där. vi åt på en jättemysig grekisk restaurang som inte har alkoholtillstånd så därför får man ta med sin egen dricka. (finns en spritbutik bredvid som dom hänvisar till)  så där bestämde vi oss för att boka bord på nyår innan vi åker in till city, gud vad pengar vi sparar på det. så halva nyårsafton är planerad i alla fall.
 
imorgon ska jag in till city och strosa runt hela dagen, så hörs på måndag.
 
här kommer lite mer bilder från Washington D.C
 
 
alla bilder är tagna på World War II Memorial


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0