happy thanksgiving

idag är det thanksgiving här i usa. eller det var, dagen är inte slut än, men alla gäster har gått hem och jag är redo att sova. det har varit en riktigt trevlig dag och min absolut första thanksgiving att fira. vi har ätit kalkon, men olika slags fyllningar och druckit massvis med vin och likörer. det har verkligen varit en super trevlig dag, totalt var vi 20 gäster och jag älskar verkligen att bo här. ja ialla fall, finns ju inte så mycket mer att säga äta,prata,dricka. imorgon är det black friday vilktet med ett ord betyder KAOS. för det innebär rea överalllt. internet, affärer, allt som säljer något, men jag jobbar hela dagen imorgon så inga köp för mig. kanske kikar in på någon hemsida och ser ifall någon har något kul till kanonpris!
 
god natt och happy thanksgiving
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0