wonderful christmas

 
ja då var jag tillbaka efter en upptagen jul. jag har haft det jättebra. på julafton så städade jag först huset, för att sedan skypa och säga god jul till familjen, vi öppnade julklappar som vi alltid gör ihop, den enda skillnaden var att det var en datorskärm emellan.
senare på kvällen kom mormorn, morfarn och Laras bror med familj, det blev julklappsbyte, mat och massa vin. riktigt mysigt. 
på juldagen så vaknade barnen av att tomten hade varit där och stökat ner i vardagsrummet. så det blev massa paket öppning, till och med för mig. senare begav vi oss till farmorn och farfarn för middag. ojojoj vad god mat det var. massa italiensk. mums. så jag har haft en riktigt bra jul och fått så mycket mer än vad jag förväntat mig, TACK fina mamma, pappa, Louise, min värdfamilj och alla deras underbara släktingar för denna jul <3
 
 
detta fick jag från Lara och Angelo. ett par hunter stövlar, ett sminkset från Lancome, tre st jättefina body lotion flaskor, ett presentkort på 50 dollar, 4 små handgel som luktar gudomligt, ett läppglans och ett sött bokmärke.
 
 
 
Detta fick jag från underbara mamma, pappa och Louise, en ny digitalkamera, en dag kräm med färg från Emma S och en borste från GHD för volym
 
 
 
Detta gulliga set av body cream, body lotion och shower gel fick jag av mormorn och morfarn
 

 
Har även valt ut detta söta julgrans ornament som ett tecken på min första jul här i USA, så det fick jag också av Lara! Älskar den, så himla jag
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0