soon its christmas

 
julen närmar sig med storsteg. jag har fått klartecken på att alla julklappar jag skickat till sverige kommit fram, vilket var väldigt skönt.
det är tredje dagen idag jag inte är på gymmet, men har jag varit så sjukt duktig dom senaste 4 veckorna med att komma iväg 6 dagar i veckan så jag förtjänar en tre dagars vila, imorgon är det total body conditioning vilket är ett pass jag älskar. så då kommer jag komma iväg. men efter imorgon har ungarna jullov, så jag vet inte hur det kommer bli med mitt gymmande resten av detta år, med tanke på att dom är hemma hela dagarna. vet att dom kommer ha sciene i fyra dagar i alla fall.
 
nu ska jag hoppa in i dushen och sedan vet jag inte vad jag hittar på tills jag börjar jobba, skönt med lite oplanerad tid.
 
igår när Jack hade religion så tog jag med Ben till Marshalls i bist på annat att göra. det ligger nämligen bredvid skolan Jack har religion på. och ja vad hittar jag om inte denna fantastiskt varma tröja, kunde inte motstå så det fick följa med hem.,
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0