snäll i år

 
här om dagen dök det ner ett paket i brevlådan adresserat till mig, inuti var det ett kort och tre julklappar från mamma, pappa och syster, blev helt varm i hjärtat, så himla söta. kommer ju såklart inte öppna dom förrän på måndag när jag ska skypa med dom. igår hittade jag ännu ett paket i brevlådan som var till mig, och det var från familjen Hultgren, så himla gulligt utav dom. tänk vad glad man kan bli för lite choklad. helt fantastiskt.
 
just nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att få skypa med mamma oh pappa. måste göra upp tid och så, så jag vet när vi ska skypa på måndag. kommer vara i city hela dagen imorgon.
 
helt galet att det bara är 2 dagar kvar till jul. och 9 dagar kvar på detta året!
 
 
 
 
paketen från familjen hemma
 
 
Tack så hemskt mycket igen. blev så himla glad :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0