sleepover

var på bio med ungarna igår, vi såg wreck it Ralph och jag tror jag älskade den mer än ungarna, hahaha. efter bion åkte jag hem till Trine och sov där. hon jobbade så vi gjorde red velvet cookies med hennes värdbarn och sedan såg vi på 101 dalmatinerna 2, den tecknade, har aldrig sett den konstigt nog.
skjutsade henne till tågstationen imorse för hon skulle in till city, själv åkte jag då till gymmet och sedan direkt hem för skype med först mamma och pappa sedan Lisa. nu sitter jag här och har precis kollat ikapp julkalendern. verkligen älskar den, så mysigt. önskar dock att vi hade advent här i usa också, men icke. ni därhemma får i alla fall ha en fortsatt trevligt 3e advent.
 
målade naglarna medans jag skypade med Lisa, visst blev det fint?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0