sjuk?!

ni som har följt min resa här, vet att jag en dag i februari kramade toaletten i en hel dag, ja så var min fredags kväll till lördags morgon, jätte kul verkligen, låg i sängen hela dagen igår och sov 16 timmar, vaknade upp mycket piggare imorse och har tvättat sängkläder och duschat så är betydligt bättre nu, men får fortfarande inte i mig någon mat, men så var det ju sist också, tog två dagar tills jag var helt återställd. i alla fall så mår jag inte dåligt längre. (Lara och Angelo känner sig lite dåliga nu också, barnen måste ha smittat oss alla)
 
annars så är allt bra, dom håller på att måla om alla rummen på nedervåningen just nu, blir jättefint och för er hemma i Sverige är det första advent, hur mysigt som helst för er antar jag,  lussekatter, glögg och tända ljus.
ha en fortsatt trevligt söndag/första advent
 
här kommer lite bilder från vita huset
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0