shoooooes

idag har jag shoppat...gud vad jag älskar shopping, finns verkligen ingenting roligare. jag hämtade upp Trine och hennes vän Pia som är här och hälsar på från Danmark. sedan åkte vi till min favorit skobutik DSW. jag lämnade den butiken med tre par nya älsklingar. sedan åkte vi och åt på Cheesecake Factory för att få mer engeri för vi var utsvultna, vi åkte då till Target där jag köpte en sjal och en clutch, sedan åkte vi hem till Marshalls där jag köpte två bhar, välbehövligt. så idag har jag fått mig mycket nytt fint, dock var det inte meningen att jag skulle köpa något alls, men det enda jag betalade själv var 50 dollar resten var faktiskt presentkort som jag fått. så jag kan ju inte mer än att vara dubbelglad...
 
dom beiga skorna är från BCBG Paris, dom svarta från Nine West och dom vinröda från mtng
 
 
faktiskt velat ha en sjal med stjärnor på i ca 2 år, sen så BEHÖVER jag en ny cluch för den enda jag har här är färgen bortsliten på, så nu kan jag slänga den.  (så det så Zernell) ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0