hur dumma?!

jaaa, vart ska jag börja?! igår var det ju movie night som vanligt. jag och Trine hade sett en trailer med Brad Pitt som huvudrollen för några veckor sedan så i söndags säger hon till mig att snälla kan vi inte se killing them softly, jag säger absolut, jag vill ju också se den så visst. när vi igår då kommer till biografen, köper biljetter till filmen och går in oh sätter oss, så känner vi inte igen början av filmen... den vi ville se handlar ju om krig typ och detta är ju om droger. vi satt i kanske 20 minuter innan Trine tog upp sin telefon och kollade. JO SÅKLART, den filmen vi ville se med Brad Pitt heter World War Z och har premiär 2013, MEN det sjuka är att Brad Pitt var med i denna filmen också. hur kunde det bli så fel??? Trine ville åka hem, men jag ville stanna kvar, vi hade ju ändå betalat. det enda var ju att filmen var verkligen ur dålig. vi skrattade verkligen åt hur sjukt dumma vi var. vart tusan fick vi killing them softly från,? hahaha, jajaja, sjukt fel, men sjukt kul.
 
igår innan jag åkte till bion så klädde vi alla 5 granen, det börjar bli juligt här i hemmet nu. MYS
 
 
allas julstrumpor hänger så fint uppe nu
 
 
Pepparkakshuset Lara byggde ihop (färdiga skivor)  men resten gjorde hon dock.
 
 
och där har vi granen. sjukt svårt att få en bra bild. men sådär ser det på en ungefär ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0