bye GG i will miss you

 
har precis varit i Mineola för jag är tvungen att skaffa ett Social Security Number för att ta New York State körkort. så nu ska jag bara boka teoriprov och körprovet. mitt internationella går nämligen ut 3 januari.
 
igår var det absoult sista avsnittet av Gossip Girl, så nu är verkligen alla serier jag tittat på slut. jag tänker inte skriva vad som hände, eftersom jag antar att ni är några som tittar på det och Sverige är ju lite efter. så jag ska inte avslöja något.
 
jag är så himla hungrig, men tänkte jag skulle vänta till jag hämtar upp Ben om 30 minuter så vi kan äta lunch tillsammans.
 
min nya wantie, denna hoodie från river island
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0