bättre, men inte bra!

igår under dagen kände jag mig bättre, förutom att jag inte kunde äta, men imorse när jag vaknade var jag lite illamående och hade ont i magen, så inget gym för mig som jag hade planerat, sitter istället nu här i min säng och försöker tvinga i mig lite kellogs special k med blåbär och mjölk, men det går inte så bra. är verkligen super hungrig, men kan inte få i mig något. hoppas jag är bra imorgon igen, för vill verkligen åka till gymmet.
 
nu ska jag i alla fall skypa med syster, så hörs sen eller imorgon
 
här kommer dom sista bilderna från Washington D.C
 
 
alla bilder är tagna på Smythsonian museum air and craft. där är massa olika flygplan och rymdraketer som varit i rymden med mera.
bild nr 2 är på det absolut första flygplan som byggdes av bröderna Wright. ni kan se hur piloten ligger där mellan vingarna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0